La campanya Bé de Menorca es reprèn aquest Nadal amb persones conegudes de l’illa

10/12/2020

Amb motiu de les festes de Nadal, el Departament d’Economia i Territori del Consell Insular de Menorca reprèn la campanya “Bé de Menorca” que va posar en marxa el maig d’aquest any arran del Covid-19. Una campanya creada per fer valdre el sector productiu i comerç de l’illa, i sensibilitzar sobre la importància d’anar tots a una per seguir endavant i de crear un vincle emocional sòlid entre el productor i el consumidor.

La campanya estarà present a xarxes, premsa paper i diaris digitals de l’illa, emissores de ràdio locals, revistes de poble i revistes digitals de Menorca, baix el titular “Aquest Nadal i sempre, producte local Bé de Menorca”. Una campanya continuista que aquesta vegada estarà protagonitzada per diverses persones de l’illa reconegudes per la seva trajectòria professional i també personal, que en aquest cas seran els representats mons diversos. Drew Guebert jugador de l’Hestia Menorca, Tsunami, surfer, Joana Pons, cantant, Núria Deyà, joiera, Maria Janer, artesana, Victor Bayo, cuiner, Dani Costa, florista, Xavi Pons de Diverxia Menorca, i la famosa influencer menorquina Clara Martínez són alguns dels protagonistes. El vídeo de campanya ha estat realitzat en gran part a l’agroturisme Son Vives, i també hi ha participat Paquita Fullana, propietària de l’establiment rural així com Marcos Pons, Anna Mascaró i Josep Alzina, amb l’objectiu de donar visibilitat al col·lectiu de sords de Menorca.

El vídeo de campanya ha estat subtitulat amb llenguatge de signes gràcies a la col·laboració desinteressada de la Fundació amb Discapacitat de Menorca.

La banda sonora de la campanya, serà com després del confinament, “Windows” de l’artista ciutadellenc, Guiem Soldevila, una lletra que parla de no rendir-se i seguir endavant tot i les dificultats.

Maó, 10 de desembre del 2020