Hestia Menorca amb els productes Made in Menorca

12/12/2019

El Departament d’Economia i Territori del Consell Insular té previst llençar una campanya de promoció dels productes Made in Menorca que serà distribuïda a través de les xarxes socials i que consisteix en la producció d’una sèrie de microcàpsules en forma de vídeo de cinquanta segons. Com a activació del patrocini del club, els jugadors de l’Hestia Menorca protagonitzen diferents situacions al voltant dels conceptes Made in Menorca. 

La campanya té coma títol “Som el que feim” i en la gravació hi han participat jugadors com Jorge Jiménez, Drew Guebert o Duby Okeke, entre d’altres.
 
Seran un total de 5 esquetxos que s’aniran publicant de manera successiva al llarg de dos mesos, amb l’objectiu de generar un cert misteri que s’anirà desvenlant a mesura que que avancin les projeccions. “Hem volgut aprofitar el patrocini que tenim amb el Bàsquet Menorca per involucrar a les seves estrelles amb aquesta idea de captar l’atenció amb una promoció de tot allò que produïm i elaboram amb el segell Made in Menorca” explica el conseller Miquel Company.